HTML

Múzsa és kocsonya

Úgy alakult, hogy a gasztrovilág múzsám és bábám lett. Azt gondoltam, ha ez ilyen jól megy, akkor maradjon csak együtt az irodalom és a gőzölgő, illatozó étel, ahogy a magyar régiségben is együtt voltak konyhában, papíron és vendéglőben egyaránt.

Friss topikok

Én mondtam, hogy......

2013.04.18. 19:44 ezüstujj

Feléd indultam, és sokkal távolabb kerültem tőled, mint ahol voltam. Aztán pedig láthatatlan lettem.
De az álmom azt mondta, hogy a hátam mögött állsz, azért nem látlak, és azért gondolom, hogy láthatatlan vagyok.
Ami a hátam mögött történik, az az álom nyelvén, vagyis a lélek nyelvén azt jelenti, biztosan bekövetkezik.
A kétségbeeséshez tehát közel a bizonyosság.
És nem rémít meg a káosz, mert magamból árasztok, magamból építek rendet.
Olyan egyszerű ez: a szív varázskörén belül minden pont középpont.

(KedvesBlog5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsaeskocsonya.blog.hu/api/trackback/id/tr765233755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása